3 fotky

Restaurant - penzion U Maxe

Podnik nepřijímá online rezervace

Zkuste jim zavolat nebo se podívejte na podobné podniky s online rezervací.

Na mapě

Podobné podniky

Zobrazit další

Informace Restaurant - penzion U Maxe

Restaurace nabízí každý den jinou nabídku hotových jídel. S nabídkou jídelního lístku i nápojového lístku určitě budete spokojeni a vyberete si. Ubytování v Penzionu U Maxe na okraji Českých Budějovic vás rovněž nezklame.
Zobrazit více

Nejnovější hodnocení

  • Celkem:
  • Jídlo: 2
  • Personál: 2
  • Prostředí: 3

Vybráno z menu: dne 20.9.2017 hovězí vývar s nudlemi....... byl tuctový dále vybrán smažený řízek s br. salátem - ve 12:30 již nebyl inzerovaný bramborový salát, ale řízek byl nabídnutý s vařeným bramborem. Souhlasil jsem. Řízek byl z vepřové kýty, právě vytažený z fritézy(horký, stál na něm olej) - chuť standardní, velikost(gramáž) evidentně v pořádku. Na řízku byl položen srpek citronu, který jsem nepoužil, protože byl nahnilý. A teď: vařený brambor....katastrofa, byl rozvařený na povrchu s bělavou vrstvou - kromě jednoho kousku byl ponechán na talíři všechen. Jídlo jsem nevracel, snědl jsem pouze řízek, protože jsem chvátal a potřeboval jsem do sebe alespoň trochu něco dostat. Obsluhující mladé slečně servírce při odnášení talíře jsem sdělil ať vyřídí v kuchyni, že by se kuchař měl stydět pustit takové jídlo na plac. Slečna, na moji otázku zda se jí ponechané brambory na talíři na pohled líbí, odpověděla, že ne, takže jsem jí sdělil, že stajně tak jak odpudivě vypadají i chutnají a evidentně na place nezkušená servírka odešla s talířem pryč. Při placení účtující servírce jsem sdělil, že jejich slávu budu šířit dál a slečna(paní) na mě vyloženě vyštěkla, že jsem to měl reklamovat na začátku. Upozornil jsem jí, že nic nereklamuji, že ji jen sděluji, že jídlo nebylo v pořádku a že jsem tedy nespokojený. Sdělil jsem jí, že vzhledem k tomu, že jsem za jídlo dobrovolně sám od sebe zaplatil plnou cenu a nepožadoval jsem ani žádnou slevu, jsou tedy tyto její řeči o reklamaci hned na začátku zbytečné a že by stačilo alespoń slůvko omlouváme se. Místo toho na mě znovu vyštěkla, že se mi snad už určitě omluvila její kolegyně. Bohužel, neomluvila a vzhledem k tomu jak nezkušeně na place působila jsem to od ní ani nečekal, ale od účtující servírky bych jistou míru pokory vůči zákazníkům předpokládal. Na závěr ještě cena menu: polévka + uvedné jídlo + jemně perlivá minerálka cena 116,- Kč Chápu, že za tyhle peníze se nedají dělat zázraky, ale je otázkou jestli by nebylo lepší chtít alespoń o 10,- Kč za porci víc a nedávat hostům jako přílohu brambory, které měly skončit u prasat.

Nahlásit chybu

Nesedí zde některé informace? Napište nám.

Děkujeme

Děkujeme za nahlášení chyby. Co nejdříve se ji pokusíme opravit.

Zavolat do podniku

Telefonní číslo neexistuje

Otevírací doba

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace