Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Získejte odpovědi na vaše otázky

Jak najít ty nejlepší restaurace ve vašem okolí už víte. Zde najdete odpovědi na nejčastější dotazy.

Obecné

Co je Restu.cz?

Restu.cz je gastronomický průvodce a rezervační portál, který již usadil téměř 5 000 000 hostů. Do více než 9 000 restaurací v ČR už nemusíte volat. Tam všude vyřizujeme rezervace my. Najdete tu místa, kam zajít na večeři, na pracovní oběd, nebo páteční večírek. Nezáleží kolik vás bude, my se o všechno postaráme.

Jak Restu.cz funguje?

Restu.cz je gastronomický průvodce, který spolupracuje s velkým množstvím restaurací, do kterých si můžete udělat rezervaci jedním kliknutím na webu nebo v aplikaci. O vše ostatní se už postaráme my.

Rezervace

Kolik se platí za rezervaci?

Za rezervaci nic neplatíte, je zcela zdarma.

Proč ověření do 10 minut?

10 minut je čas, ve kterém kontaktujeme Vámi vybranou restauraci a ověřujeme dostupnost. Poté vám e-mailem potvrdíme rezervaci. Rezervace mezi 10. a 21. hodinou vyřídíme do 10 minut, ostatní mimo špičku vyřídíme dopoledne krátce po 10. hodině.

Co je to real-time rezervace?

Real-time rezervace zjednodušuje celý rezervační proces a uživatele o úspěšném/neúspěšném provedení rezervace informuje okamžitě, bez ohledu na danou hodinu a otevírací dobu restaurace.

Co je to garantovaná rezervace?

Volné místo vám dopředu slíbit nemůžeme, ale můžete se spolehnout, že pokud je v takto označené restauraci ve vámi požadovaném termínu místo, tak vám jej zarezervujeme a obratem potvrdíme emailem i SMS na vámi uvedené telefonní číslo.

Nezobrazují se mi mé rezervace a osobní údaje

Pokud chcete vidět své rezervace, musíte je vytvářet na email, pod kterým jste přihlášen/a. Je možné, že přihlášení do aplikace proběhlo přes Facebook, kde jste registrován/a přes jiný email. V případě, že chcete mít rezervace z obou emailů na jednom místě, stačí si v nastavení svého účtu zadat alternativní email.

Hodnocení

Jak mohu ohodnotit restauraci na webu?

Ohodnotit restauraci je možné pouze po předchozí rezervaci přes Restu.cz, a to pomocí recenze. Případně můžete v ohodnotit restauraci i bez předchozí rezervace, a to pomocí funkce check-in, kterou najdete v aplikaci a na mobilním webu na detailu restaurace.

Jak mohu ohodnotit restauraci přes aplikaci?

Funkce check-in byla vytvořena pro možnost ohodnotit restauraci bez předchozí rezervace na Restu.cz. Uživatel může udělat 5 check-inu denně, ale zároveň pouze jeden check-in za hodinu.

Jaký je rozdíl mezi hodnocením z rezervace a hodnocením z checkinu?

U hodnocení z rezervace máme opravdu jistotu, že recenze je napsána na základě osobní zkušenosti. U hodnocení z check-inu není nijak ověřené, že host restauraci opravdu navštívil, proto za hodnocení napsané na základě rezervace získáte až 30 kreditů, za recenzi z check-inu získáte pouze 1 kredit.

Kredity a vouchery

K čemu slouží kredity?

Kredity vyměníte za 300 Kč voucher na večeři do vybraných restaurací.

Jak můžu získat kredity?

Kredity získáte za každou rezervaci, hodnocení i check-in. Jedinou podmínkou je mít vytvořený účet.

Kdy se mi kredity připíší na účet?

Kredity jsou připisovány vždy následující den, tedy 24 hodin po návštěvě restaurace. Podmínkou pro jejich získání je vždy předchozí elektronická rezervace přes Restu aplikace nebo rezervační formulář na stránkách Restu.cz.

Neobdržel/a jsem kredity za hodnocení

Pro získání kreditů za recenzi je nutné, aby text v hodnocení obsahoval minimálně 160 znaků.

Jak vyměním kredity za platný voucher?

Voucher získáte na svém Restu profilu v sekci kredity a vouchery, kde také naleznete svůj aktuální počet kreditů. Tlačítkem zakoupit voucher, které naleznete vedle zůstatku, zašlete voucher na svůj email. Voucher na večeři můžete vyměnit za 300 kreditů.

Jak prodloužit platnost kreditů?

Všechny standardní kredity mají platnost 90 dní. Každou rezervací si prodlužujete platnost všech kreditů zpět na celých 90 dní. Vaše kredity tak mohou být nesmrtelné.

Ostatní

Jak přidám emailovou adresu na svém Restu účtu?

V nastavení svého účtu si můžete zadat alternativní email, a to v sekci Alternativní emailové adresy. Email musí být následně potvrzen. Jako alternativní adresu si můžete zvolit jen email, který ještě není zaregistrovaný na Restu.cz.

Odhlášení z novinek Restu.cz

Pokud nechcete odebírat novinky z Restu.cz, můžete se sami ve svém účtu odhlásit. Snadno tak učiníte zde.

Jak mohu přidat restauraci?

Restauraci na Restu.cz sami přidat nemůžete, ale můžete nám poslat tip na tip@restu.cz a my restauraci kontaktujeme a přidáme ji k nám.