Získejte odpovědi na vaše otázky
Jak najít ty nejlepší restaurace ve vašem okolí už víte. Zde najdete odpovědi na nejčastější dotazy.
Dne 18. prosince byla vládou České republiky přijata krizová opatření, která, mimo jiné, zakazují přítomnost veřejnosti v provozovnách stravovacích služeb. Nařízení platí do odvolání a v tomto období nebude možné prostřednictvím portálu Restu vytvářet rezervace. Děkujeme za pochopení.
Jak najít ty nejlepší restaurace ve vašem okolí už víte. Zde najdete odpovědi na nejčastější dotazy.
Restu.cz je největší průvodce po restauracích a rezervační systém. Pomáhá najít ten nejvhodnější podnik, shlédnout polední nabídku, zjistit, co se děje ve vašem okolí, inspirovat se a udělat super jednoduchou rezervaci.
Restu.cz je gastronomický průvodce, který spolupracuje s vybranými restauracemi, do kterých si můžete udělat rezervaci jedním kliknutím na webu nebo v aplikaci. O vše ostatní se už postaráme my.
Za rezervaci nic neplatíte, je zcela zdarma.
10 minut jsme si stanovili jako nejzazší čas pro vyřízení vaší rezervace, během kterého kontaktujeme vámi vybranou restauraci a ověřujeme dostupnost. Poté vám e-mailem potvrdíme rezervaci. Rezervace vytvořené mezi 10. a 21. hodinou vyřídíme do 10 minut, ostatní vyřídíme dopoledne krátce po 10. hodině.
V restauracích, kde využívají Restu Elektronickou Rezervační Knihu a mají na vámi poptávaný termín dostatek volných míst, bude vaše rezervace potvrzena obratem po kliknutí na „REZERVOVAT“. Pokud ale mají kapacitu zčásti obsazenou a potřebují ověřit, že rezervaci budou schopni usadit k vaší spokojenosti, vyřízení rezervace může trvat 10 minut nebo déle, v závislosti na časových možnostech restaurace.
Real-time rezervace zjednodušuje celý rezervační proces a uživatele o úspěšném/neúspěšném provedení rezervace informuje okamžitě, bez ohledu na danou hodinu a otevírací dobu restaurace.
Volné místo vám dopředu slíbit nemůžeme, ale můžete se spolehnout, že pokud je v takto označené restauraci ve vámi požadovaném termínu místo, tak vám jej zarezervujeme a obratem potvrdíme e-mailem i SMS na vámi uvedené telefonní číslo.
Pokud chcete vidět své rezervace, musíte je vytvářet na e-mail, pod kterým jste přihlášen/a. Je možné, že přihlášení do aplikace proběhlo přes Facebook, kde jste registrován/a přes jiný e-mail. V případě, že chcete mít rezervace z obou e-mailů na jednom místě, stačí si v nastavení svého účtu zadat alternativní e-mail.
Podnik můžete ohodnotit po předchozí rezervaci přes Restu.cz v seznamu rezervací ve vašem uživatelskému profilu nebo pomocí odkazu z emailové výzvy. Podnik lze hodnotit i bez rezervace, a to přímo na detailu restaurace. Pro vytvoření hodnocení bez rezervace je nutné být přihlášený a přidat můžete maximálně 5 hodnocení za den.
Jakékoli hodnocení navázané na uskutečněnou online rezervaci. U těchto hodnocení máme jistotu, že jsou napsána na základě reálné návštěvy.
Kredity můžete uplatnit při koupi voucheru do vybraných restaurací.
Nejčastěji kredity získáte za každou uskutečněnou rezervaci a textové hodnocení s více jak 160 znaky. Jedinou podmínkou je mít vytvořený účet. Další způsoby jak získat kredity najdete na stránce kredity.
Kredity jsou připisovány vždy následující den, tedy 24 hodin po návštěvě restaurace. Podmínkou pro jejich získání je vždy předchozí elektronická rezervace přes Restu aplikace nebo rezervační formulář na stránkách Restu.cz.
Pro získání kreditů za recenzi je nutné, aby text v hodnocení obsahoval minimálně 160 znaků.
Kredity můžete uplatnit při koupi voucheru do restaurace. Kredity lze použít maximálně na 25 % hodnoty voucheru. Pokud nakupujete voucher za 300 Kč, můžete uhradit 75 Kč v kreditech. Pokud nakupujete za 500 Kč, můžete uhradit 125 Kč v kreditech. A tak dál.
Restu voucher můžete uplatnit ve stovkách restaurací a kavárnách po celé zemi. Pro uplatnění voucheru je nutno provést rezervaci u jednoho z podniků uvedených na www.restu.cz/voucher a zadat v rámci rezervace číslo voucheru.
Nepoužitý voucher můžete vrátit do 30 dnů od zakoupení. Pokud je voucher již použitý v rezervaci, je nutné ji nejdříve zrušit. Pro vrácení napište na info@restu.cz. V emailu nezapomeňte zmínit číslo objednávky a číslo voucheru. V případě použití Restu kreditů, bude vrácena částka ponížená o hodnotu kreditů, které Vám budou přičteny zpět k Restu účtu.
Objednaný voucher lze zaplatit dvěma způsoby. Můžete využít platbu online přes platební bránu nebo zaplatit převodem na bankovní účet 117928953/0300. Jako variabilní symbol použijte číslo voucheru. Všechny informace k platbě naleznete ve svém profilu v sekci „Moje objednávky“.
Vytvořením rezervace a následným navštívením restaurace v termínu platnosti vašich kreditů, a to na celých 90 dní. Vaše kredity tak mohou být nesmrtelné.
V nastavení svého účtu si můžete zadat alternativní e-mail, a to v sekci Alternativní e-mailové adresy. E-mail musí být následně potvrzen. Jako alternativní adresu si můžete zvolit jen e-mail, který ještě není zaregistrovaný na Restu.cz.
Pokud nechcete odebírat novinky z Restu.cz, můžete se sami ve svém účtu odhlásit. Snadno tak učiníte zde.
Restauraci na Restu.cz sami přidat nemůžete, ale můžete nám poslat tip na tip@restu.cz a my restauraci kontaktujeme a přidáme ji k nám.