Nastavení cookies

Cookies jsou malé textové soubory, které jsou při vaší návštěvě webových stránek Restu těmito stránkami anebo stránkami našich partnerů zasílány a ukládány do vašeho prohlížeče.

Získejte odpovědi na vaše otázky

Jak najít ty nejlepší restaurace ve vašem okolí už víte. Zde najdete odpovědi na nejčastější dotazy.

Obecné

Co je Restu.cz?

Restu.cz je největší průvodce po restauracích a rezervační systém. Pomáhá najít ten nejvhodnější podnik, shlédnout polední nabídku, zjistit, co se děje ve vašem okolí, inspirovat se a udělat super jednoduchou rezervaci.

Jak Restu.cz funguje?

Restu.cz je gastronomický průvodce, který spolupracuje s vybranými restauracemi, do kterých si můžete udělat rezervaci jedním kliknutím na webu nebo v aplikaci. O vše ostatní se už postaráme my.

Rezervace

Kolik se platí za rezervaci?

Za rezervaci nic neplatíte, je zcela zdarma.

Proč ověření do 10 minut?

10 minut jsme si stanovili jako nejzazší čas pro vyřízení vaší rezervace, během kterého kontaktujeme vámi vybranou restauraci a ověřujeme dostupnost. Poté vám e-mailem potvrdíme rezervaci. Rezervace vytvořené mezi 10. a 21. hodinou vyřídíme do 10 minut, ostatní vyřídíme dopoledne krátce po 10. hodině.

Proč je u některých restaurací rezervace potvrzena do 10 minut a jinde ji dostanu potvrzenou obratem, nebo naopak déle než za 10 minut?

V restauracích, kde využívají Restu Elektronickou Rezervační Knihu a mají na vámi poptávaný termín dostatek volných míst, bude vaše rezervace potvrzena obratem po kliknutí na „REZERVOVAT“. Pokud ale mají kapacitu zčásti obsazenou a potřebují ověřit, že rezervaci budou schopni usadit k vaší spokojenosti, vyřízení rezervace může trvat 10 minut nebo déle, v závislosti na časových možnostech restaurace.

Co je to real-time rezervace?

Real-time rezervace zjednodušuje celý rezervační proces a uživatele o úspěšném/neúspěšném provedení rezervace informuje okamžitě, bez ohledu na danou hodinu a otevírací dobu restaurace.

Co je to garantovaná rezervace?

Volné místo vám dopředu slíbit nemůžeme, ale můžete se spolehnout, že pokud je v takto označené restauraci ve vámi požadovaném termínu místo, tak vám jej zarezervujeme a obratem potvrdíme e-mailem i SMS na vámi uvedené telefonní číslo.

Nezobrazují se mi mé rezervace a osobní údaje.

Pokud chcete vidět své rezervace, musíte je vytvářet na e-mail, pod kterým jste přihlášen/a. Je možné, že přihlášení do aplikace proběhlo přes Facebook, kde jste registrován/a přes jiný e-mail. V případě, že chcete mít rezervace z obou e-mailů na jednom místě, stačí si v nastavení svého účtu zadat alternativní e-mail.

Hodnocení

Jak mohu ohodnotit restauraci?

Podnik můžete ohodnotit po předchozí rezervaci přes Restu.cz v seznamu rezervací ve vašem uživatelskému profilu nebo pomocí odkazu z emailové výzvy. Podnik lze hodnotit i bez rezervace, a to přímo na detailu restaurace. Pro vytvoření hodnocení bez rezervace je nutné být přihlášený a přidat můžete maximálně 5 hodnocení za den.

Co je to ověřené hodnocení?

Jakékoli hodnocení navázané na uskutečněnou online rezervaci. U těchto hodnocení máme jistotu, že jsou napsána na základě reálné návštěvy.

Kredity a vouchery

K čemu slouží kredity?

Kredity můžete uplatnit při koupi voucheru do vybraných restaurací.

Jak můžu získat kredity?

Nejčastěji kredity získáte za každou uskutečněnou rezervaci a textové hodnocení s více jak 160 znaky. Jedinou podmínkou je mít vytvořený účet. Další způsoby jak získat kredity najdete na stránce kredity.

Kdy se mi kredity připíší na účet?

Kredity jsou připisovány vždy následující den, tedy 24 hodin po návštěvě restaurace. Podmínkou pro jejich získání je vždy předchozí elektronická rezervace přes Restu aplikace nebo rezervační formulář na stránkách Restu.cz.

Neobdržel/a jsem kredity za hodnocení

Pro získání kreditů za recenzi je nutné, aby text v hodnocení obsahoval minimálně 160 znaků.

Jak vyměním kredity za platný voucher?

Kredity můžete uplatnit při koupi voucheru do restaurace. Kredity lze použít maximálně na 25 % hodnoty voucheru. Pokud nakupujete voucher za 300 Kč, můžete uhradit 75 Kč v kreditech. Pokud nakupujete za 500 Kč, můžete uhradit 125 Kč v kreditech. A tak dál.

Jak a kde využít Restu voucher?

Restu voucher můžete uplatnit ve stovkách restaurací a kavárnách po celé zemi. Pro uplatnění voucheru je nutno provést rezervaci u jednoho z podniků uvedených na www.restu.cz/voucher a zadat v rámci rezervace číslo voucheru.

Jak voucher vrátit?

Nepoužitý voucher můžete vrátit do 30 dnů od zakoupení. Pokud je voucher již použitý v rezervaci, je nutné ji nejdříve zrušit. Pro vrácení napište na info@restu.cz. V emailu nezapomeňte zmínit číslo objednávky a číslo voucheru. V případě použití Restu kreditů, bude vrácena částka ponížená o hodnotu kreditů, které Vám budou přičteny zpět k Restu účtu.

Jak voucher zaplatit?

Objednaný voucher lze zaplatit dvěma způsoby. Můžete využít platbu online přes platební bránu nebo zaplatit převodem na bankovní účet 117928953/0300. Jako variabilní symbol použijte číslo voucheru. Všechny informace k platbě naleznete ve svém profilu v sekci „Moje objednávky“.

Jak prodloužit platnost kreditů?

Vytvořením rezervace a následným navštívením restaurace v termínu platnosti vašich kreditů, a to na celých 90 dní. Vaše kredity tak mohou být nesmrtelné.

Ostatní

Jak přidám e-mailovou adresu ke svému Restu účtu?

V nastavení svého účtu si můžete zadat alternativní e-mail, a to v sekci Alternativní e-mailové adresy. E-mail musí být následně potvrzen. Jako alternativní adresu si můžete zvolit jen e-mail, který ještě není zaregistrovaný na Restu.cz.

Odhlášení z novinek Restu.cz

Pokud nechcete odebírat novinky z Restu.cz, můžete se sami ve svém účtu odhlásit. Snadno tak učiníte zde.

Jak mohu přidat restauraci?

Restauraci na Restu.cz sami přidat nemůžete, ale můžete nám poslat tip na tip@restu.cz a my restauraci kontaktujeme a přidáme ji k nám.