Nastavení cookies

Cookies jsou malé textové soubory, které jsou při vaší návštěvě webových stránek Restu těmito stránkami anebo stránkami našich partnerů zasílány a ukládány do vašeho prohlížeče.

Tyto cookies jsou nutné pro zajištění základní funkčnosti webových stránek a k jejich zabezpečení
Tyto cookies nám pomáhají pochopit, jak naše webové stránky používáte, a tím zlepšit výkon stránek a přizpůsobit je vašim potřebám
Tyto cookies nám umožňují sledovat návštěvníky našich webových stránek a lépe přizpůsobit naši reklamu vašim zájmům
9 fotek

Online rezervace

Zarezervute si stůl a získejte až 6 kreditů

  • Datum
  • Čas
  • Osob

Hodnocení Hangar bar Praha

  • Celkem:
  • Jídlo: 4
  • Personál: 5
  • Prostředí: 4

Hangár jsem zarezervovala po několika doporučeních. S kamarádkami jsme plánovaly menší rozloučení se svobodou, pouze ve čtyřech lidech. Už při rezervaci a domlování podrobností mě mile potěšila vstřícnost personálu. Po příchodu se nás hned ujali a uvedli ke stolu s výzdobou. Číšník, který nás měl na starosti, se nám celou dobu věnoval na jedničku, a to i v době, kdy se o pár stolů dál rozjížděly dvě další rozlučky ve velkém stylu. Nikdy jsme nečekaly příliš dlouho. Také mě mile potěšilo, že v případě, kdy jsem nechala výběr alkoholu na jeho doporučení, nesáhl po nejdražší lahvi, ale vybral mi něco, co mi skutečně chutnalo. Happy hours také ušetřily našim peněženkám pár korun. Koktejly výborné. Jídlo bylo také výborné - ochutnaly jsme burger, kuřecí quesadillu, cibulové kroužky a hranolky. Vše dobré, čerstvě připravené. Jediným drobným mínus je diskotéka ve sklepním patře a výběr hudby. Ale to je spíše o osobních preferencích. Moc děkujeme za skvěle strávenou noc, odcházely jsme po čtvrté ranní.

  • Celkem:
  • Jídlo: 3
  • Personál: 1
  • Prostředí: 3

Na poslední návštevu jsem musel reagovat takto: Dobrý den, Vždy jsem k vám do baru chodil rád. Nicméně chování barmana během poslední návštěvy bylo opravdu neakceptovatelné. Jednalo s u hubeného barmana s krátkými vlasy a zhruba týdenním strništěm (omlouvám se ale jméno si nepamatuji) V pátek 15.2. jsem u Vás v baru udělal rezervaci pro 10 osob. Při příchodu bylo vše v pořádku. Bohužel již od začátku byl servis pomalý a objednat si byl problém, personál maximálně posbíral sklo, ale na další objednávky se dál už neptal. Nicméně s tímto jsme se nějak vypořádali. Během večera nakonec na rezervaci dorazilo 18 osob. Útrata předpokládám, že byla slušná a vzhledem k tomu, že se jednalo o expaty, tak dýška i přes slabší servis byla ok. Hlavní problém nastal, když se čistili zbytky na účtu. Po zaplacení všech tam zůstali 4 piva a jeden Redbul. Vzhledem k zmatenosti barmana během večera předpokládám, že se na našem účtu vyskytli chybou barmana (cca 370Kč). Řekl jsem barmanovi, že se pokusím dohledat, kdo to měl, osobu jsem nedohledal a tak jsem mu řekl, že si myslím že nic takového u nás ani nikdo neměl. Barman sa začal rozčilovat se slovy "To to mám teď platit ze svýho!" a rozloučil se slovy "Vy už se tady radši nikdy neukazujte". Situace mě mrzela a tak jsem se vydal hledat dál kdo by mohl být dlužník. Vzhledem k tomu, že jsem dlužníka nedohledal, vrátil jsem se, abych zbytek doplatil osobně. Barman již nic doplatit nechtěl, ale stále se vztekal. Nechal jsem si tedy zavolat šéf-barmana, ten se po nějaké době omluvil. Jistě ale chápete, že takovéto chování dokáže silně dojem z návštěvy poničit. Myslím si, že je škoda aby bar s perfektním nápadem a s unikátní atmosférou si nechal kazit jméno neschopným a navíc drzím barmanem. Věřím, že barman měl jen špatný den, nicméně si myslím, že je potřeba jste o této situaci věděli. Děkuji.

Nahlásit chybu

Nesedí zde některé informace? Napište nám.

Tento formulář je chráněn pomocí reCAPTCHA a jeho odesláním souhlasíte se smluvními podmínkami a zásadami ochrany osobních údajů společnosti Google.

Děkujeme

Děkujeme za nahlášení chyby. Co nejdříve se ji pokusíme opravit.

Zavolat do podniku

Nemohli jste se do podniku dovolat?

Otevírací doba