Nastavení cookies

Cookies jsou malé textové soubory, které jsou při vaší návštěvě webových stránek Restu těmito stránkami anebo stránkami našich partnerů zasílány a ukládány do vašeho prohlížeče.

Zavřít

Dne 18. prosince byla vládou České republiky přijata krizová opatření, která, mimo jiné, zakazují přítomnost veřejnosti v provozovnách stravovacích služeb. Nařízení platí do odvolání a v tomto období nebude možné prostřednictvím portálu Restu vytvářet rezervace. Děkujeme za pochopení.

3 fotky

Hodnocení Charlie’s 4est

Ověřená hodnocení jsou hodnocení, která byla vytvořena na základě reálné návštěvy podniku. Celkové hodnocení je vypočítáváno pouze na základě ověřených hodnocení. Více informací

Celkové:
  • Jídlo:
    3
  • Personál:
    1
  • Prostředí:
    4

Pokud do restaurace příjdete s dětmi, tak najednou pro personál nejste klientela (nebo alespoň takový pocit jsme měli my i další návštěvníci s 2 dětm, se kterými jmse se pak bavili). Chtěli jsme si dát oběd, ale už od začátku bylo všechno špatně. Přišli jsme do restaurace jako první v době podávání poledního menu. Obslouženi jsme ale byli až po cca 15 minutách, kdy přicházeli další návštěvníci (pracující lidé v obědové pauze). Když oni už jedli polévku, nás se obsluha přišla teprve zeptat na nápoje. Chápu, že pracující maji na jídlo omezenou dobu a jejich přednostní obsluha je vstřícným krokem ze strany restaurace a kdyby byla obsluha alespoň trochu organizovaná, tak bych proti tomu neměla žádných námitek. Bohužel tomu tak nebylo. Další kámen úrazu byl v poskytování informací o alergenech. Obsluha nám sdělila, že "asi neví", zda jídlo obsahuje vybraný alergen (mléko) a že by se "teda musela jít zeptat", nicméně vypadala, že ji tím velmi obtěžujeme. Mimochodem na informaci o alergenech čekám (s nadsázkou) doteď. Dále jsme požádali, zda by mohlo být nabízené jídlo servírované jako dětská porce s tím, že jsme ochotní zaplatit plnou cenu (toto jsme si ověřovali předem telefonicky přímo v restauraci a bylo nám sděleno, že to není problém). Dle obsluhy ale toto prý nedějají, takže to vůbec možné není. V době, kdy nám byla servírována polévka už většina návštěvníků (pracující na obědové pauze) odcházelo (po cca 40 minutách, co jsme byli v restauraci). Po 45 minutách jsme šli požádat o zabalení jídla s sebou do boxu, protože děti už byly rozmrzelé z hladu. Do vedlejšího bistra jsme jim mezitím šli koupit něco malého a stále jsme čekali na vydání jídla v boxech. Po necelé hodině od příchodu do restaurace jsme nakonec museli jít sami k baru vše urgovat a platit. Obsluhu jsme o svém rozčarování samozřejmě informovali, nicméně jsme se nedočkali ani omluvy a samozřejmě ani žádné formy případné kompenzace. Obsluha pouze celkem hlasitě s povzdechem utrousila, že zapomněla namarkovat menu boxy, takže jsme je museli platit dodatečně zvlášť (což už byl teda opravdu vrchol!) Za vše prý mohla kuchyně a obsluha s tím nic neudělá. Pro rodiny s dětmi tedy rozhodně nedoporučujeme! Vzhledem k tomu, že se jedná o restauraci střední až vyšší cenové kategorie, působil servis naprosto tragicky.

Uživatel Restu
Nedoporučuje restauraci
Byla recenze užitečná?
Ano
(0)
  • Stránka:
  • 1

Nahlásit chybu

Nesedí zde některé informace? Napište nám.

Tento formulář je chráněn pomocí reCAPTCHA a jeho odesláním souhlasíte se smluvními podmínkami a zásadami ochrany osobních údajů společnosti Google.

Děkujeme

Děkujeme za nahlášení chyby. Co nejdříve se ji pokusíme opravit.

Zavolat do podniku

Nemohli jste se do podniku dovolat?

Otevírací doba

Nyní otevřeno