Nastavení cookies

Cookies jsou malé textové soubory, které jsou při vaší návštěvě webových stránek Restu těmito stránkami anebo stránkami našich partnerů zasílány a ukládány do vašeho prohlížeče.

3 fotografie
Fillova 1, Brno
· Právě otevřeno (11:30 - 01:00) Spravovat restauraci

Tento podnik není spravovaný, takže informace nemusí být aktuální. Jste majitelem nebo správcem tohoto podniku? Klikněte na tlačítko zde a spravujte svůj podnik.

Podnik nepřijímá rezervace z Restu

Zkuste jim zavolat nebo se podívejte na podobné podniky, které přijímají Restu rezervace.

Hodnocení Charlie’s 4est

Ověřená hodnocení jsou hodnocení, která byla vytvořena na základě reálné návštěvy podniku. Celkové hodnocení je vypočítáváno pouze na základě ověřených hodnocení.

Celkové:
  • Jídlo:
    3
  • Personál:
    1
  • Prostředí:
    4

Pokud do restaurace příjdete s dětmi, tak najednou pro personál nejste klientela (nebo alespoň takový pocit jsme měli my i další návštěvníci s 2 dětm, se kterými jmse se pak bavili). Chtěli jsme si dát oběd, ale už od začátku bylo všechno špatně. Přišli jsme do restaurace jako první v době podávání poledního menu. Obslouženi jsme ale byli až po cca 15 minutách, kdy přicházeli další návštěvníci (pracující lidé v obědové pauze). Když oni už jedli polévku, nás se obsluha přišla teprve zeptat na nápoje. Chápu, že pracující maji na jídlo omezenou dobu a jejich přednostní obsluha je vstřícným krokem ze strany restaurace a kdyby byla obsluha alespoň trochu organizovaná, tak bych proti tomu neměla žádných námitek. Bohužel tomu tak nebylo. Další kámen úrazu byl v poskytování informací o alergenech. Obsluha nám sdělila, že "asi neví", zda jídlo obsahuje vybraný alergen (mléko) a že by se "teda musela jít zeptat", nicméně vypadala, že ji tím velmi obtěžujeme. Mimochodem na informaci o alergenech čekám (s nadsázkou) doteď. Dále jsme požádali, zda by mohlo být nabízené jídlo servírované jako dětská porce s tím, že jsme ochotní zaplatit plnou cenu (toto jsme si ověřovali předem telefonicky přímo v restauraci a bylo nám sděleno, že to není problém). Dle obsluhy ale toto prý nedějají, takže to vůbec možné není. V době, kdy nám byla servírována polévka už většina návštěvníků (pracující na obědové pauze) odcházelo (po cca 40 minutách, co jsme byli v restauraci). Po 45 minutách jsme šli požádat o zabalení jídla s sebou do boxu, protože děti už byly rozmrzelé z hladu. Do vedlejšího bistra jsme jim mezitím šli koupit něco malého a stále jsme čekali na vydání jídla v boxech. Po necelé hodině od příchodu do restaurace jsme nakonec museli jít sami k baru vše urgovat a platit. Obsluhu jsme o svém rozčarování samozřejmě informovali, nicméně jsme se nedočkali ani omluvy a samozřejmě ani žádné formy případné kompenzace. Obsluha pouze celkem hlasitě s povzdechem utrousila, že zapomněla namarkovat menu boxy, takže jsme je museli platit dodatečně zvlášť (což už byl teda opravdu vrchol!) Za vše prý mohla kuchyně a obsluha s tím nic neudělá. Pro rodiny s dětmi tedy rozhodně nedoporučujeme! Vzhledem k tomu, že se jedná o restauraci střední až vyšší cenové kategorie, působil servis naprosto tragicky.

Uživatel Restu
Nedoporučuje restauraci
Byla recenze užitečná?
Ano
(0)
  • Stránka:
  • 1

Nahlásit chybu

Nesedí zde některé informace? Napište nám.

Tento formulář je chráněn pomocí reCAPTCHA a jeho odesláním souhlasíte se smluvními podmínkami a zásadami ochrany osobních údajů společnosti Google.

Děkujeme

Děkujeme za nahlášení chyby. Co nejdříve se ji pokusíme opravit.

Zavolat do podniku

Nemohli jste se do podniku dovolat?

Otevírací doba

Právě otevřeno