25 fotek

Online rezervace

Zarezervute si stůl a získejte až 6 kreditů

  • Datum
  • Čas
  • Osob
Tato rezervace je 100% garantovaná.

Hodnocení Restaurace Brasserie Delice

  • Celkem:
  • Jídlo: 5
  • Personál: 5
  • Prostředí: 5

Dobrý den, v této restauraci jsme byli poprvé na do poručení a určitě né naposled a musím reagovat na recenzi paní Němejcové na drahé nápoje takovy jsou nejlepší doma to chlastá čistou vodu a když si někde dají dobré pití tak remcají nad cenou takové lidi by neměli nikam pouštět jen kazí hodnocení recenze a náladu číšníkům.

  • Celkem:
  • Jídlo: 5
  • Personál: 5
  • Prostředí: 5

Restauraci jsme vyzkouseli v ramci Chrestfestu. Menu bylo naprosto vynikajici, prostredi nadherne a luxusni, servirka az neskutecne mila. Rozhodne nebylo co vytknout .

  • Celkem:
  • Jídlo: 4
  • Personál: 5
  • Prostředí: 4

Ochutnávkové chřestové menu bylo velmi dobře sestavené i připravené. Chřestová polévka se zastřeným vejcem neměla chybu, řezy z mečouna s dušeným chřestem na mrkvovém pyré, které bylo překvapivě chutné, byly excelentní. Dezert na základě chřestové zmrzliny měl možná až příliš mnoho chutí, takže přítomnosti chřestu jsme spíše věřili, než že bychom ji vychutnali, ale vynikající byl, to ano. Obsluha velmi příjemná a na úrovni. Doporučené francouzské bílé víno se hodilo k jídlu znamenitě, bylo aromatické a takřka suché, právě tak akorát. Cena za dvě sklenky po 0,15 l mi však přišla přece jen poněkud vysoká.

  • Celkem:
  • Jídlo: 3
  • Personál: 3
  • Prostředí: 4

V restauraci jsem byla na Chřestovém menu. Musím říct, že od podniku této cenové kategorie bych očekávala víc. Obsluha byla milá, ale ještě před usazením vnucovala jídelní lístek. Jídlo bylo dobré, ale myslím si, že zasluhovalo lepší prezentaci. Nejlepší byl hlavní chod Filet z mečouna, ale Chřestové velouté moc nenadchlo. Celkově bych restauraci ohodnotila jako průměrnou.

  • Celkem:
  • Jídlo: 5
  • Personál: 3
  • Prostředí: 3

Jídlo bylo výborné a měli jsme dobrou náladu, takže jsme nakonec byli spokojeni. Ale v rámci této rezervace došlo k dost neobvyklému množství chyb. Rezervace byla na 17:30, takto nám byla i potvrzena, ale když jsem v 17:30 dorazil na místo, zjistil jsem, že otevírají až v 18:00. V 17:45 mi volala slečna z restaurace, že si to neuvědomila a ať tedy přijdeme v 18:00. Obsluhující pán byl sice příjemný, ale obsluha byla celkově velmi pomalá. Měli jsme speciální rezervaci na chřestové menu, o čemž ale obsluha zřejmě nevěděla. Následně nám byl přinesen jiný předkrm, než který byl uveden na Restu (na webu restaurace i v jejich menu byl opravdu ten předkrm, který nám donesli, takže to někdo evidentně na Restu zapomněl aktualizovat). Po reklamaci nám poté byl přece jen přinesen ten předkrm, který byl uveden na Restu. Na závěrečný účet jsme čekali asi 15-20 minut, za což se nám číšník omluvil s tím, že mu zrovna nefungovala kasa. Účet byl dost nepřehledný a nebyl jsem si z něj vůbec jistý, jestli nám byl správně odečten Restu voucher (byl). Nechci být příliš kritický, opravdu chci zdůraznit, že jídlo bylo velmi dobré a obsluha milá, ale takto nezvládnutá rezervace a velmi, velmi pomalá obsluha nás u podniku této kategorie trochu překvapila.

  • Stránka:
  • 1
  • 2

Nahlásit chybu

Nesedí zde některé informace? Napište nám.

Děkujeme

Děkujeme za nahlášení chyby. Co nejdříve se ji pokusíme opravit.

Zavolat do podniku

Telefonní číslo neexistuje

Otevírací doba

Nyní otevřeno
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace